<body>
live like you were dying

Be You. Be Wild. Be Sexy. Be True.

We WINN :) ; Friday 9 March 2012


Assalamualaikum :)

hoiii , kami menanggg beb ! Lawaaannnnn Mutiara . 7-2 ..

Ohhseeemmm kn ? hahhaa . Tadi time guard , tertampar mata tu budak GS . wakakak ! bukan sengajaa :p Lepasuh , jari lagi sakit . Salah cara time rampas bola tu . k , Bengkak . Greatttt . Sampai menangissss menahan . wakaka ! Kan Aimee ? hahahaha .


Hoiii , yeah ! Semua bestie saya :) Dorang sangat awesome . Itu budak mau pegi HONG KONG , yang sebelah kanan saya ... Gilerrrr lerrrr :p Time ni sangatttlahhh best . Ketawaa sja . hahah !


HAHA ! ni cik AIMEE kita dengan bidak HK Ain :)


Hahaha ! Spoil lerrr itu towel . whatever . haha ! itu gigi menyerlahhhh ainnn :p


Huahuahuahua ... kami baju kuning . biru mutiara . Mau tau mana saya ? Sanaaaaaaa hujunggg yang berdiri tegak tuh . wakaka !

Tadi saya nampak dia . di sekolah . cam biasa , hanya boleh melihat tanpa buad apa2 . Dia bukan milik saya lagi . Sedihhh :'( 

Yeahhh , thanksssssssssssss to apis .. Sebab buad saya happy , marah .. haha ! yeah , aku selalu marah kau . well , kau selalu bikin panas , mcmna juga :p 

Sekurang2nya kau buad hati aku tak berapa sedih . ohsemm . hahah!

permalink | 0 comments (+)


« BACK FORWARD »