<body>
live like you were dying

Be You. Be Wild. Be Sexy. Be True.

Smileeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D ; Friday 10 February 2012


Assalamualaikum .

Wooii , haha ! hello2 ..

Macam yg dikatakan , hari ni kami Merentas Desa . Yeah .. So , kami merancang lah ni , sya , Aimee , Sarah , Fara mau lari sama2 .. nda mau berpisah kono .. So , time tunggu Lelaki B ni berlepas , si Aimee semangat pegi depan -.- Tempat si Fatin sama Fika . --..-- Janji melayu ! Bilang mau lari sama2 lah .. Sekali berlepas , saya sma Fara , sama Sarah , sama Fifah sma Shahera .. kami joging jak sampai dekat jalan tenaga . si memey nda tau terlepas pegi mana . dia dekat depan sudah tu .

k , time dekat jalan tenaga tuh , saya sama sarah .. Fara sma yang lain potong kami -.- yeah , sebab apa ? sebab saya sakit perut . nda larat mau lari . so , biarkanlah .. tinggallah saya sama sarah . Lepastuh , muncul pula , Johana sama Rina . Kami lumbalah .. HAHA ! k , time tuh sangat melucukan .. Si memey dekat Depann sudah tuh . dia kan semangat .. Well , penolong rumah Rajawali lah katakan  . Atlit XD

K , skip .. Saya sama Sarah , kasi tinggal dorang Rina di belakang . kami lari , jalan , jog , pecut .. semualah . Sekali sampai botanikal . Eh , terjumpa pula si memey ampai2 . yang kesiannya , dia surang . WAKAK ! boleh2 kami kejar dia . wahaha ! PANCIT wah si memey . Lepastuh , kami lari sama2 .. Kami berceritaaaaa blablaa . Lepastuh , sampai sudah .. yeay !

So , time di kelas ... Bestnya , kami main tendang botol . Yaaa . time saya mau tendang botol tuh , boleh2 TERkuat , lepastuh , melambung pegi atas .. Dan hampir kena muka si Naeem .. wakak ! time tuh sangatlah lucu . dengan muka si naeem yang tekejut + takut . haha .  lepastuh , dorang lelaki main 'mosha' .. entah apa .. Game tuh , dia kasi pengsan orang kah kalau nda silap .. gilaa eh -.- 

skip lgi . Lepastuh , kami pegi latihan bolingg ... yeah ! besttttt ..... Markah sya 94 jak -.- sangat noooooobbbbbb .... 

k skip .. lepas balik .... saya on lah fb , pastuh ... saya nyanyi2 laguuu ni .. lepastuh , saya dengar lah ... entah kenapa tiba2 ada mood mau dengar lagu tuh .. then , saya scroll2 dekat fb liat status2 org .. Then , time korus lagu tuh .. YA ! 1 orang chat sama saya . 

Sepa sangka kan orang chat ni . dia cakap ayat biasa .. 

" hai " 

k , start smile .. so , saya balas lah hai .

Pastuh , 1 ayat tuh .. X sangkaaaaaa gila  .. ayat diaaaaa ..

" TETTTTT "

xperlu lah tahu .. wakak ! hanya , Dia , aimee , ALLAH sahaja yang tahu .. 

Ya ALLAH .. happyyy gilaaa saya . Dia cakap dia tak tahan dah . haha ! x sangka . serious ..

Big smile tonight ... 

k lahh ... Sangat mengantuk + kaki terseliuh ... Sangat seksa ok ! dahlah esok ada latihan bola jaring -.- ohhshhh ... Sabar sja lah .

gudbyeeeee :) 

permalink | 0 comments (+)


« BACK FORWARD »