<body>
live like you were dying

Be You. Be Wild. Be Sexy. Be True.

My LUCKY day :) ; Saturday 4 February 2012

Assalamualaikum :)

A day to remember forever :))

hooohaii :) lamanyaaa x hapdet kan ? ahh , malass bah . Kerja rumah bertimbun . 

burpburp , tadi KAMI ada pemilihan boling . yeah ! Sangat best . 1st Game saya menang .. markah 140 . Lawan Sarah sama Fatin .. 2nd Game Fatin menang . (cis) haha ! Saya dapat 80 jak .. watapak ?!

K , lepastuh , kena bagi borang . kami under 15 . netau lah terpilih kah inda .

Blablablaaaa , lepastuh , habis game . saya sama Sarah pegi beli barang dekat X-zone .. Lepastuh , pegi monegain .. Mau beli barang . Lepastuh , kami keluar lah ..

Terus , nampak lah si galaxy note . Ok , terkejut beruk ! sebab , jarang sekali nampak dia d UK . K , kami 'lari' pegi KFC .. LAPARR ! makannn lahh . Sarah order , saya cari tempat .. Sebab , FULL . Nasib , ada tempat .. dekat tepi dinding .

k , sarah sangatlah LAMAAAA .. mau 20 minit menunggu . 

Lepastuh , tiba2 , si galaxy note masuk KFC . Naaa , lagila t'kejut . haha ! tapi buad2 cool . ceh xD 
Akhirnya , Sarah sampai pun , membawa Ayam KFC 2 ketul untuk saya sorang . Dia x makan , sebab , dia beli dekat 19O1 . K , time tiba makanan tuh , Selera memang sudah MATI . Makan pun secubit saja . So , TAPAU jak la ..

Lepas tapau tuh , kami pegi 'tandas' . HAHA ! k , skip pasal tuh .

lepastuh , kami Pusing 1 uk .. yaaa ! 1 UK .. boringggg gilaaaaa mauu matii suda . Setiap tempat di uk tuh kami jalan .. dalam 2 jam begitu . yah . balik2 juga saya terserempak sma si galaxy note .

K , time balik , Sarah hantar saya pegi  Beta . Time lalu Galaxy cafe , nah , nampak dia . HAHA ! ok .

Terubat juga Rindu .. *cehh kono !

k lah , mau buka FB ... babaiii :)



permalink | 0 comments (+)


« BACK FORWARD »