<body>
live like you were dying

Be You. Be Wild. Be Sexy. Be True.

Contest Picture BFF Awsem ; Friday 24 February 2012


Assalamualaikum .

Hollaaaa , first time join contest . Actually , contest ni dianjurkan oleh bestie saya sendiri . Nii haaa Cik Mimi & Cik Amirah .. Saja jaa nak join . walaupun tahu tak menang punya :p


Haaaa , ini gambar pertama . Gambar ni diambil semasa kami ada bengkel pengurusan kelab dekat ujana kewangan . Well , seperti remaja lain . Mestilah semua orang suka bergambar termasuk kami . Biar saya perkenalkan . Yang di kiri tu Nama dia Sarah Syahmina . Dia salah seorang bestfriend saya . Yang tengah tu saya dan yang hujung sekali tuh Bestfriend saya yang saya sayangi . Nurul Aimee Izzaty . Kami form 2 ok :')


Heheee , bagi saya gambar ni paling Lucu dan sporting . Yaaaaa , semua buad muka gila2 :p 


Heyyyy , ini gambar palinggg saya suka . Awesome oke :') jangan 'jelly' :p


Hollaaaaaaaaaaaaaaa :') Ini gambar utama :') Yeahhh , We're Bestfriend . Kami share kisah kami sama2 .. Happy , Sedih , Marah , Sakit hati . Semualah . Yang hujung sebelah kiri tuh Afiqah . Saya dengan dia dah lama kenal , sejak tahun 6 lagi kami rapat . Yang pengawas tuh Fatin . sejak form 1 lagi kitorang rapat . Sematt kan , 2 orang pengawas , 2 orang tak . Bagi saya dorang ni sangat Awesomeeee ! Kalau ada sorang bergaduh , yang lain akan cuba memujukk :') Kalau sorang sedih , yang lain pun akan turut sedih . So , Kawan biar beribu oke . 


Sekian gambar2 saya . Sorry kalau editnya buruk :') Harap2 menang :p haha :D



permalink | 0 comments (+)


« BACK FORWARD »