<body>
live like you were dying

Be You. Be Wild. Be Sexy. Be True.

KITE SUKE AWAK LAH ! ♥ ; Monday 16 January 2012


Assalamualaikum :)


Awwwwhhh , Okeeee HAI :) Apa kabar sekolah ? Kerja rumah ? Okeee ? NGEHEHE ! :D

BORINGGG ! tu lah Hapdett blogg .

Sekolahhh tadi agak menyeramkannn .. sebab , terpaksaaa TERRRR jumpaaa orang yang saya xmahu jumpa tapi rindu nk tengok . HAHA ! bengonggg kan saya ? Well .. XD

Lepastuh , tadi boleh2 dia buad muka selamba depan saya . mm bah -.- Kau lupa saya sudah kan ? GN ! ahh ,  saya tau lah itu salah saya sit .. setiap orang pasti melakukan kesalahan dan akan menyesalinya .

lepastuhhh , tadi saya TERRRRRRRRRRR tumpah kek atas baju Fyqah ! ohhhemmgiee ! punylaaaa .. Perasaan bersalah menyelubungii diri .. Terus masam ni muka dia . terus dia pegi tandas cuci .. balik jak dia dari tandas , cepat2 saya minta maaf sampai dia betul2 maafkan saya ... Fuhhh , nasibbb dia maafkan .

lepastuh , tadi befday Aimee , Fatin sma Shareen .. Saya bagi hadiah dekat aimee Gelang ada tulis LOVE .. Sematt tu sematt lah juga .. tengokkk lah kat siniiii gambarrrr bendee yg sya kasi dia .. nomborr 2 . huahua !

Last , tadi dia senyum . tapi sayangggg senyum tuh bukan untuk saya :( & adaaaa 1 sumberrr mengatakan , yang awak dah suka orang lain ? ohhgodd ! CONGRATS :|

Bai .

permalink | 0 comments (+)


« BACK FORWARD »