<body>
live like you were dying

Be You. Be Wild. Be Sexy. Be True.

' Abang ' ♥ ; Monday 23 January 2012

'

Assalamualaikum :) sebelummm tuh , pause dulu lagu tuh . Crush , kau baca . ni . Dengar lagu dia sama bacaa tuh ayat2 .. haha ! kalau takmo baca takpayah ! takpayah tengok belog aku lgi .

hahahah ! oke2 , haii . Kami cuti seminggu , ohhhyeah ! sangat best ! dapat lepak dirumah ~ buad homework tanpa gangguan .. 

fine .

BERHENTI BERHARAP ! 2 word ~ 

Berharap pasal apa ? wooooo , berharapp lah . banyak perkara yang diharapkan :) 

Pelikkk lahh , kenapa banyak perempuan CEREWET dengan lelaki ? mestiiii ada CIRI2 yang dikehendaki untuk jadi boyfriend dia -.- ya ! memangg x dinafikan , saya pun ada ciri2 lelaki yang saya mau :)

Ada 1 kenalannn saya ni , dia sangat CEREWET memilih lelaki .. fuhh ! punyaaaa main banyak ciri2 dia , boleh dikatakan , LELAKI kat dunia ni , 1 pun tiada dalam ciri2 tuh .. dia nak itu lah , apa lah , ini lahh .. CEREWET lah ! 

Karanggg lelaki yang dia mau sangat tuh , dapat yang BERLAWANAN dengan ciri2 dia tuh baru tau . Dia fikir , diri dia tuh PERFECT lahh ada ciri2 yang kaum  ADAM mahukan ? sorry to say . 

bercakap pasal ciri2 ni , x mustahil saya pun ada ciri2 lelaki yang saya mahukan .. Tapi tak lah SETAMAK perempuan tadi tu .. 

Nak tahu ciri2 lelaki saya ?

HAHAHAHA ! hanya DIA , saya & ALLAH sahaja yang tahu :) 


Tapi kau mustahil jadi milik aku semulakan 'abang'? em . 

permalink | 0 comments (+)


« BACK FORWARD »