<body>
live like you were dying

Be You. Be Wild. Be Sexy. Be True.

baru ku tauuuu -_- ; Sunday 15 January 2012



assalamualaikum :)


Blog baru kan ? hohohoh ! first time in ma life edit blog sendiri .. Punyaaaaa susahh ! Buruk kan ? ahhh , antamm lah .. Asal lawaa XD

Mau tau satu cerita ? sabarrr yerrr .. sebelum tuh , kepada empunya diri selepas ni yang ada kaitan dengan cerita ni , harap x amekk hati . biar saya ja yg amek hati XD

Okeeee .. sebenarnyaaa , saya ni sukaaaa korek Rahsia orang .. as known as STALKER lahh juga :D Bestt pulaa dapat tahu orang yang saya percaya selama ni , rupa2 nya mengadu dombakan saya dengan MUSUH , bercakap buruk di belakang saya , berbuat baikk di depan sya .. Macam2 lagi lahh .. Sesiapa pun yang jadi saya pasti akan tawar hati tauu ! Tak sangka2 ! uhh .. sebelumtuh , check it out ..



Klikkkkk lah untuk tumbesarann ! Haiyerrr . see , sepa x sangkaa .. Saya rasa mesti empunya DIRI bolehh tau sudah dia yang saya cakapkan ni .. HELLO .. uyy , saya x sangka oo kau boleh buad saya begini .. walaupun kisah lama , mesti sakit hati jugakan ? haiyerrr .. siap bagi link blog saya lagi .. fuhh , lengkapp doh INFORMATION kau .. 

Ayatttt " besalah dia kan suka cari kesalahan orang " fuhhh .. lawaaaaa ayat mu cewek . bukan mau cari pasal . x sangka pula dibelakang sya kau cakap begini kan ? di depan sya , kau mengutuk dia pulaa .. ish3 ..

sya sanggup hilang kawan demi mengaku sya betul ? ehhh sorii sikit .. tuduhan melampau2 nooee ... astaghfirullahAlazimm ...

nway , macam lah sya ni BODOH sangat sampai x tahu mna betul , mna salah . i'm 14 ! bukan 5 .. urgh !

HAHAH ! oittt empunyaa DIRI ! No HARD FEELING ok .. ini kan kisah lama ? cuma mahu membalassssssss sahaja , sebab baru jak dapat tahu :) peaceee .. kita tetap kawan :) 




permalink | 0 comments (+)


« BACK FORWARD »