<body>
live like you were dying

Be You. Be Wild. Be Sexy. Be True.

Hapdet ; Friday 2 December 2011

Assalamualaikum :)

Hyeee , How are u ? Fine ? Ohhhgood .. Sya Demam :'( Kesian kann . Emhhh . 
Jarang sudah tulis post .. Sebab , teda idea + malas :) Ngee :) Semalam ialah Hari BEST ! sebab apaa , Sebabbbbbb , semalam Ariff buad party dekat BOLING . So , mestilah ada main boling xD 

Party tu start jam 1 .Tapii , sya , Sarah sma Fyqah pegi jam 11 . Kami jalan2 dulu :) Blablablaaaa .. jam 1 pun tiba . So , acara mula dengan Makan2 . ohyeahhh ! Sya just makan nasi goreng . Heeeee :3 Well , org kurang sehat time tuh .. Sarah lgi Sadis , Ayam 2 ketul jak dia makan . hahaa!

Lepas tuh , Boling pun bermulaa . Time tuh , yang ada kat party tuh Ariff , Nik , Leon , Afizam , Mursyid betulkah ejaan , Izzat , Mirul , Syakil , Naeem , Sarah , Fyqah , mimi .. Ada lagiiiii . enda ingat . Lelaki main dulu boling , Kami just tengok2 dorang main . Pastuh , Baru kami main . Yeshh ! Adaka ariff pilih lane sebelah dorang . Grrrrr >.< 

So , dengan muka yg TEBAL , kami teruskan juga main . Fyqah fes , pastuh saya , baru Sarah . Fyqah main agak PANDAI . yah seriously . Sarah lagilah . Lawan saya :p Dalam game ni fyqah dapat 100 ++ Saya 120 :p Sarah pun 100 ++ .. Saya dapat 2 X 3 / .. Xsangkaaaa sya boleh dapat markah begitu .. Hahaaa!

Permainan kami x berhenti di situ shajaa . Adaaaa lagi . Kali ni RANDOM .. 4 Kumpulan . Ada 4 org ahli semuaaa . Kami kumpulan yg ke 2 :) .. Saya group sma Ariff , Afizam , sma karim .. Kakak ariff x kasih kmi (perempuan) 1 group .. xperrrr . Fyqah sma Ex diaaa . Sarah sebelahh sya . Dia group fes .. Pastuh , kami lawan lah sepa punya kumpulan yg paling byk markah . Kamiiii jugaaaa ! hehehe ! Group 2 mng :p

Then , seperti dijanjikan , Mr . Naeem belanja sya Snowshakeee . Jyeahhhh ! Tengss <3  Kau mmg baik . haha! Saya belikan dia juga :D

Pastuhhh , Blablablablaaaa , BALIK .. Lepas jak balik tuh , MUNTAH terusssss . Sakit perutt . Sangat2! ... Malam nya DEMAM :'( hmmmmmm ~

  I Never believe in Love. But I have to admit that love becomes wonderful and necessary when  I Meet You !

Stop psl Boling .. Pasal Header :) Yahhhh , Saya suka buad Header . Sangat2 .. Walaupun bida . Bukan mcm  Miss and Madam . PRO lah katakan :) Pastu , Aimee suruh saya buadkan header untuk dia . Kata nya  , dia mau tengok kretiviti sya . Puiii .. Tapi , saya buad juga . Hahahah ! Kesian diaaa :p


See , itu yg dia mau sya tulis .. Muahahah ! Hantam2 sejaaa ni :) Tau buruk , jan ckp :p

Lepas tuhh , dia buadkan saya balik :)


Itulahhhhhh . Sematt kan ? well . Si Miss buad :p Justt , Ayat bwah tuh bukan ayat saya ! EEE ! NgekNgok aimee nehh .. Hahaaaa ! Aimee , cuba kau tengok sepa chat :p

Ermmmmm , 3 days to go b <3 Can't Waitttt :*


permalink | 0 comments (+)


« BACK FORWARD »