<body>
live like you were dying

Be You. Be Wild. Be Sexy. Be True.

BFF means Best Fake Friend . haha! ; Tuesday 20 December 2011


Assalamualaikum :)

Haii , kita bertemu lagi .. Apa khabar ? saya di sini sehatt :)

Err , story pasal BFF .. Bestfriend forever . Forever meh ? Hahaaaa ! Saya nie banyakkkkkkk KAWAN ! Banyak katogeri .. Kawan x pernh gaduh . Kawan banyak kali gaduh .. banyak lagi lahhh . So , mari senaraikan . HAHAH!

k , Saya ada bestie dekat sekolah rendah . Nak tahu siapa ? jeng ..... jeng .....

 Syuhadah , Fyqah
hahahahaha ! 

Then , saya ada bestie sekolah  menengah .. 

 Aimee , Fatin
 Then , my First bestfriend ....

Syamimi Syaza 
 Kami rapatt sejak tadika lagi ... Family kami mmg rpattt ..

Pastuhhh , saya ada bestie yang x pernah gaduh langsung ...

Ain , Mieyja & Asmaida (along)
Kami 1 berekkk dohhh . Besttt lah kalau dengan dorangg nie ...

Don worry , saya ada Bestie yang lain juga ...
Sarahh (tuna sya :p) , Fara , Ummu , Fatini , Aliza .. Banyakkk lagi lahhh  

hahahaha ! k lahh . Kalau tulis byk2 karang ada yang kecik hati :p

.
Kepada dalenk saya Nur Syuhadah binti Hamidun bin hj Norsidi bin Ta...................... ... Eh sorii lenggg , uyy , knp kau sumbung? tai -.- ihateu! hahahahaha! joke . i lebiuuuu bah bestie :) muah2 ...

permalink | 0 comments (+)


« BACK FORWARD »