<body>
live like you were dying

Be You. Be Wild. Be Sexy. Be True.

B Y E 2 0 1 1 ~ ; Monday 26 December 2011


Assalamualaikum :)


Hahayyy , pa khabar ? Today is the last Tuesday for 2011 . huhu -.- IHATE TUESDAY :D

Bestie saya baru ja single . Apodeeee . Dia kan , tadi minta ayat macamana mau cakap sama gadis dea . Padahal , time saya mau break dulu , dia yg kasi semangat , ayat2 -.- cakap urg penakut . SENDIRI . Kau tuh lelaki . hoho ! Nway , gadis dea ni still budak bah . baru mau UPSR . Still kids . Susah sikit mau cakap sma dea ni , sebab dia ni jenis yang cepat sangat terasa . B'gaduh ... haha ! Then , bestie saya ni (boyfriend tu budak) nda tahan sudah . Kena kasi break . Alasan , mau focus PMR . Padahal , tahun depan pun .

Wateverrr lah . Asal kamu bahagia . Moody bah terus bestie saya -.- kesian pula .

Hahahah ! Budak tu remove saya lah .. wouwoo . Thx lah . untuk pengetahuan kau budak . memang aku benci kau pun . ANNOYING -.- kau tuh dah lah merosakkan hubungan orang -.- . memaki orang jak tahu ..

Astaghfirullah -.-

K , stop pemakian . haha! Esok mau jalan sma PUAN FYQAH .. mau temankan dia beli barang . daaaaaa :)

permalink | 0 comments (+)


« BACK FORWARD »