<body>
live like you were dying

Be You. Be Wild. Be Sexy. Be True.

29 DECEMBER 2011 ; Wednesday 28 December 2011


Assalamualaikum :)

Hohoyy , tengok tuh nama sepa ? HAHAHA! Chaca XD Kenal sepa tuh ? VITO xD hoho #perasan

Ohh hai :) Mood hari ni nda baek ! Mau marah + nangis seja ~ Netau kenapa . haishhh -.- Lusa 31 . Last day 2011 . saya harap ada keajaiban hari tuh . HAHA . 

Hari ni Anniversary Parents saya ~ HAPPY ANNIVERSERY :) I love u till death ~ :)

booobooo ~ SINGLE ? ohhhh great -.- 

CINTA MONYET ? itu lah x berkekalan . Macam abang saya cakap .
" Abang start serious bercinta time lepas plkn . Dulu abang banyak girlfriend . Semua macam tai2 "
HAHA ! wooo ~ abang saya pun start serious time umur 17 . Apalagi yg umur 11 , 12 , 13 , 14 +++
HIHI , sokeyy . Maybe , ada yang serious . Ada yg macam tai2 ja kn ? haha !

CINTA MONYET ? emhhh , apalatuh -.-

Kalau kita cinta dekat seseorang tuh , kita x seharusnya memiliki ~  
Betul juga . Kenapa kita wajib memiliki sampai ada yang bunuh diri sebab ditolak . Minum racun lah . Betapa BODOHNYA tu orang . haiyerr . tak sayang mak bapak kah ? bangang !

Pasal my bestie . Semalam dia kata , si " tuttt " chat sama dia . Cakap " zul , sebenarnya aku minat kau " .. Pastuh , terus offline . apooderrr punya perempuan . terus offline . HAHA !

whateverr lah . argh ! mudahnya aku jatuh cinta sekarang ni . Tae -.-

#lepas baca balek apa aku tulis nie , geli pula . jiwang -.- HAHA ! baiii :D
permalink | 0 comments (+)


« BACK FORWARD »