<body>
live like you were dying

Be You. Be Wild. Be Sexy. Be True.

Takziah :'( ; Sunday, 20 November 2011


Asalamualaikum :)

Entri kali ni khas untuk kawan sya Ika :) Sa dpt tahu yg Kawan baik Ika ni Baru shja Meninggal :'( Sa sedih mendengarnyaa .. Kawan baik dia ni tinggal dekat Lahad Datu .. Form 1 .. Sa betul2 sedih lepas bca entri Ikaa . Mau bca? Naaa

Mia Natasyia, masih saya ingat lagi kita berpelukan time akhir tahun sekolah sebab saya hendak berpindah ke sini, ke Labuan. masih saya ingat kita bertukar makanan dan betapa enaknya masakan kau. walaupun hanya nasi goreng. tapi ianya sedap. masih ingat dengan pokok yang kita selalu ber'piknik' tu? di situlah semua rahsia kita kongsikan bersama, makan bersama, bergurau bersama, semuanya sama-sama. tapi sayangkan, kita belum kenal lagi hidup remaja masa tu. sebab kita masih primary4. tiada kamera di fikiran, tiada ber'sosial' di fikiran. yang ada hanya belajar. kita tak ada gambar bersama-sama. hanya gambaran di hati saja yang saya ada.

kenapa kau pergi Mia? kenapa? baru tahun lepas saya jumpa kau. itupun sekejap saja, tidak sampai duapuluhempatjam saya bersama kau. kita hanya berkongsi semalaman. aku masih ingat yang kau mengatakan sayang kepadaku. itulah malam yang amat berharga kepadaku. kita berkongsi cerita. dan sayangnya, saya lupa lagi sekali ingin mengambil gambar bersama kau. sampai facebook kau pun aku tak terminta.

semuanya sudah berlalu kini. gurauan, senyuman, cerita, semua sudah tiada. kau tinggalkan saya Mia. kenapa? kau sudah janji yang kita akan bersama-sama mengejar cita-cita menjadi peguam. gambar kau pun saya tak ada. tapi tak apa, semuanya tidak hilang daripada minda dan hati saya.

minta maaf sebab saya tak dapat menemani kau sebelum kau menghembuskan nafas terakhir. saya minta maaf. insyaAllah kalau saya pergi Lahad Datu lagi, saya ziarah kubur kau.

walaupun impian ingin bersama tidak tercapai, saya tetap dan saya akan memenuhi impian kita.

Sumpahhhh ! sa rsa mcm mau nangis .. Then , sya chat sma ika dekat fb .. Sa ckp sma dia , Sabarrr .. Doa sja untuk dia .. Tuhan sayang Dia :) Mula2 , dia still xdpt Terima kenyataan .. Last2 , dpt juga :) 
For ika , Sabarrr keh ? Sa tau bah mcmna rasa dia .. Sa dapat rsa walaupun sa belum pernah mengalaminya .. Kalau kau syg dia , kau kena berdoa untuk dia , kau kena baca yasin untuk dia .. Redha kan sja lah pemergian dia :))

permalink | 0 comments (+)


« BACK FORWARD »