<body>
live like you were dying

Be You. Be Wild. Be Sexy. Be True.

fake , fake , fake , fake , fakeeeee ! ; Wednesday, 26 October 2011

Emhhhhh :( Napaaaaa sejak hari sabtu tu kau dah mcm xlyan aku haa? Aku ada buad salah meh ? Xkanlahhh sbb syuhadah pun kau mau marah gila sma aku ? Kalau kau sma Rina sekejap ja kan aku marah . Kau ? Sampaii kau cerita Rahsia aku , Keburukan aku sma org kenapa ?! Apa salah aku haaa Aimee ? Kan aku dah ckp soryy . Napa EGO kau tinggi sgt ?!

Seriously , aku betul2 x sangka kau sanggup buad begini . Kalau aku marah pun , aku simpan kan rahsia kau ? aku tda kasitau kan keburukan kau ? So , napa pula kau aku begini ? Aku t'fikir juga mau balas dendam atas apa yg suda kau buad . Hati aku SAKITTTT ! kau tahu SAKITTTTTTTTTTTTTTTTT ! Semua rahsia kau ada pada aku ... Kau mau aku sebarkan ? Tpi , aku x se JAHAT kau lah aimee .. Aku takut kalau aku buad , JIN dlm badan ko kacau aku . Nanti aku t'bangun setiap jam 12 mlm mcm kau .. Aku xnak .. Nanti , kalau aku sebarkan , kau akan MEMBENCI aku . So , aku xsuka org benci aku ne ..

Aku tahu ALLAH sdg menguji aku .. Hanya mampu B'sabarr ja dgn apa yg kau buad .. Tpi kesabaran ada Hadnyaa . Fahamm ?! Apa perasaan kau kalau aku sebarkan semua rahsia kau yg psl kau suka sepa ? Apa2 ja lah . Sakitt hatii kan ? Kau mau rasaa? Tunggu dan lihat ja lahh . Aku dah Aturkan semua , hanya ALLAH ja menentukan jadi atau x :)

Sorylahh aimee , kali ne aku xkan minta maaf ! Bukan salah aku ! Dan , aku betul2 x sangka aku ada kawan mcm kau . Aku anggap kau ne boleh dipercayai , penyimpan RAHSIA . Ternyataaaa , Subhanallah ..... Sumpahh ! aku akan lebih berhati2 memilih kawan lepas ne . Ini satu pengajaran bagi aku .

" jangan mudah percaya dgn kawan yg baru kita kenal " 

mcm Fyqah ckp " Yang kita benci tu sebenarnya bagus untuk kita , yg kita suka tu sebenarnya yg MEMBENCI kita " *ubah2 sikit.

Sya mmg tabikk gila lah sma Ex Bestfriend sy ne .. Dpt membuatkan semua org benci sy :) Terima kasih aa ! kau mmg PENGHASUT nombor satu dunia . Kim salam sama semua memory kita tu :) semoga ia selamat sampai ke alam kubur :) Jgn pelik dan heran lah kalau sikap aku sma kau berubah . aku tanya kau 1 soalan lah , sepa aku pada kau ? kau punya MAINAN ? Aku manusia lah ! Ada hati dan perasaan . Nak maki aku dpn 1J ? Silakannnn . Aku dpt pahala kau :) Yihaaaa . Dan kau dpt dosa aku . Wahahaha ! Makan kau dosa aku ne . haha ! Oh yahh , smoga kau bahagia ngan Sarah yerrr :) Peaceee !

P/S : Luahan hati yg paling dalam nee :) Oh yaaa , budak dlm ne ialah Nurul Aimee Izzaty . Bangga gila ngan budak ne . Xpaaa , kawan biar beribu . Masih bnyak org yg nak kawan ngan aku . Now aku rapat ngan budak ZUL ne . HAHA .. Thx zul :) Kau slalu bikin aku ketawa kalau aku muram :) Btw , ignore title tu :)

I "love" YOUUUUUUU aimee as a EX :) See u inda H !

permalink | 0 comments (+)


« BACK FORWARD »