<body>
live like you were dying

Be You. Be Wild. Be Sexy. Be True.

luahan hati si pengemis kasih sayang dari seorang sahabat ; Thursday 27 October 2011

Hyehyeee :)

Ingat tajuk tu aimee ? Psl entry yg fake , fake tu , xsangka pulak ada org baca . WAHAHAHA ! ingatkan ko xnak menjejak kan mata ko ke blog aku . kan aku ne musuh kau ? Mau tau ? siap print lagi . WAKAKAKKAKA ! Sangat lah melawakkan .. Sebagai bukti ? fuhhhh , alasan mantopp . oke , ini yg dia tulis dkt kertas print tu .

" wow ! syahdu aq bca Entry ko wahai Best friend aq ! owh silap Ex-bestie kan . hahaha bg kau tp bg aq hnya EX FRIEND jer ! ouh yeah! skjap jer ko mrh aq , tyme aq kwn sma Rina ? burh ! bkn ker ko smpai tlis dlm kertas ! kutuk aq dgn izzat ? Duedee ~ Bla masa ko mnta maaf ? stahu aq x penh skali ko mta maaf ngan aq? ko kta aq ego! bkn ko yg ego? klu diorg benci ko bkn slah aku aq sbb aq x pnah cerita buruk dkt diorang ! owh baguslah klu lepas ne ko maw b'hati2 pilih kawab spya ko x dpt kwn mcm aq . emm! smlm aq tdur rmah sarah ! aq tau pa yg ko chat sma sarah ! Alang2 sdh bca baik print ou skli kan ! bgi bukti ! lps ko bca surat aq nie ko plg blik sbb a mau jdi saksi yg aku x kan pnah b'kwn dgn ko lgi !!! 

" p/s : kwan baik aq adlh Sarah , fyqah , fatin , farah , N Rina mrka ada b'sama aq ketika aq sh n ng .. mreka memahami aq wlaupun aq ego! q syg mreka walaupun mreka bnci aq ! sbb aq pcya diorg ! aq pcya diorang lbih dri aq pcya kan ko ! jgn nu tulis bkn2 kt dlm entry ko , klu bnda tue x btul ! ko x pnh mnta maaf kat aku ! b'makna ko dh tipu smua org yg bca entry ko ! paham?




See ? Apa perasaan kmu kalau kena ckp bgini ? Terlukaaa kan ? Tpi , sy malu tdi mau nangis sbb ada org . Jdi , sy pun buad muka slamber .. padahal dlm hati bekecai gilaaaa ! Kalau mimi ada , mesti dia perasan perubahan suara sy .. sbb , dia sorang ja yg boleh kesan kalau sy mau nangis .. Emhhh .. oke , ini penerangan sy tentang tulisann ..

INI : kau anggap aku ex friend ja ? owhhh , xpeeee .. Selama ne ko tipu aku la kann ? Bestfriend smpai mati la apalaa .. Burhhh -.- janji melayuu ! xpeeee . Biar lah sakit hati ne sy sorang yg rasa . Nak share ngan bestfriendd , jauh sgt .. fyqah ?emh , nti dia byk membebel . hahaha !

Purple : hati spa yg sakit bila kena ckp bgini ? Seriously , aku btul2 xsangka kau ckp bgini . dulu kita gadoh , xpernah ko ckp smpai bgini ? skrg? ish3 .. I miss the old u ! And the old US !! Cuba ko bygkan , Bestie ko si SARAH ckp bgitu . pa perasaan kau ? -.-


Okeeee sy suda bls surat tu .. Dlm keadaan mata yg basah .. wahaha ! teda org perasann . ngeeeheee .. Bls pun dlm keadaan yg t'gesa2 sbb mau msuk dewan . So , dgn sakit hatinya , sy pegi keronyok tu kertas , pi BALING sma dia . Melatah lah dia , dgn siap perkataan di hujungnya lagi "sial" .. ish3 .... Jahatkan sy ? well , sorry aa aimee , tyme tu aku tgh sakit hati . First tyme dlm seumur hidup aku , aku buat dkt org begitu . Sory yerrrr ..


Okeyhh , aimee , ko mau tau apa sebenarnya isi hati aku ? aku bagitau ja lah , walaupun ko menyampah . walaupun kau x kesah . Tpi aku mau kau tau ..

Okeh , first .. Aku minta maaffffff sgt2 ! Aku x boleh aa gadoh ngan kau . Rasa boring .. Aku tahu aku ego . Aku ego sbb , aku malu nak minta maaf sma ku .. Bukan malu , TAKUT .. Takut sbb , kalau aku pegi dkt kau , aku minta maaf , kau lari dan xnak maafkan aku .. Aku xnak diperlakukan begitu . Dan , aku xnak jdi mcm syasya elisya ... Okeyh , aku tau kau dah menyampahhh .. Tpi , tolong teruskan membacaaa ... Aku minta maaf sgt2 .. Aku hanya boleh luahkan dkt blog . Aku xnak luahkan dkt org lain . Sbb , dorang semua xfaham apa yg aku rasaa .. Aku mengaku lah , mmg aku xpernah minta maaf sma kau ! sbb aku EGO ! Aku dah b'janji xnak ada gadoh2 lgi kalau dah msuk form 1 .. Sbb , aku dah besar .. Tyme sekolah rendah dulu xpalah .. ni sekolah menengah . Spa xmalukan ? Walaupun , kau dah xanggap aku kawan .. Tpi , aku selalu anggap kau kawan .. Aku selalu tgk kau dri jauh .. Kau x perasan kan ? mmg ... Seriously lh aku ckp ... aku betul2 MINTA MAAFFFFF ! 



Okehhh ! itu lahh apa yg tkumpul dlm hati syaaa . Jiwang rite ? sy x biasa jiwang2 neee . Dan yg atas tu khas untuk kau .. Itulah aku nak ckp sma kau , cuma x kesampaian .. Aku tahu kau MELUAT , MENYAMPAH kan ? hahaaa ! yg penting , kau tahu apa yg aku rasa .. 

aku tahu , kau xnak kwn ngan aku lagi .. Xperrrr , still byk org nak kwn ngan aku .. :) Masih byk org yg syggg aku .. org benci aku ? mcm kau benci aku ? aku x kesah . asal KAMU bahagiaaa :) Teruskanlah dgn kebencian kamu yerrr :) smoga hepi slalu ..




P/S : soryyyyyy ! Panjang sgt .. Kalau rajin baca yahh :) Kalau mls tutup jerr .. Kalau ada kesalahan ejaan , paham2 laa :)


permalink | 0 comments (+)


« BACK FORWARD »