<body>
live like you were dying

Be You. Be Wild. Be Sexy. Be True.

kawannnn beb ! ; Thursday 15 September 2011

Asalamualaikum . Derrr . Hari ne MOOD baik . mau kenal spa2 bestie aku? ne haaaa . Tengok ne!

Yg pertamaaaa . bkn dalam hati . samaaa ja smua :)


Diberi nama Nur Syuhadah . Same Age :) Diaaaa lah kawan baik aku sejak Darjah 2 lagi ! 2 okeee . lamaa tuhh . dia ne Pindik2 sjaa . HAHA! Berpisah semenjak masuk form 1 . Dia di SMK Pantai . Jauh kan ? TAKEN ody by ................ :) Sifat dia ? Diaa ne memahami aku . GILA2x ! kalau kamu nda kenal diaa , mmg sumbung sikit . muka dia ne cina-cina skit . SEPET ! Kawan aku dalam kesusahan . Anak GURU ! Ketua pengawas tyme tahun 6 . UPSR ? 5A beb ! pandai kan ? Tepukkkk tangannn :)


Ne siapa ? Bestfriend aku lahh ! Namaa ? Nurul Aimee Izzaty . panggi Aimee jer . Diaa ne sama mcm budak atas tuh . dia ne agak 'kegelapan' sikit . Sederhana besar . :P kenal dia sejak bulan 2 tahun ne . Rapat tyme masuk bulan 3 smpaii skrg . dia ne kawan GILA ! duduk sblah aku . Aku nda boleh klo teda dia . Mcm nda sempurna hidup aku . sbb knp ? entahlahh . teda kawan aku mau gado-gado , pukul2 . Dia ne SPORTING ! dia ne 'juling' sikit . SIKIT jak okeyh ! tapayah nak ejek dia ! aku TUMBUK kang ! Dia ne suka budak 'loser' kan aimee? HAHAH! hanya kita b'dua jer tau :P


derr ! budak ne paling CANTIK ! nama ? Nurafiqah .Taken by my ATUK :P Nik Ahmad Iqbal pada 20 May 2011 . Budak ne agak 'pindik' *jgn marahh yer darl* Start kawan pada bulan 2 2010 ! 2010 okeh ! tupun b'ckp tyme di Tusyen . Kawann ne paling aku syg ! Yg lain pun smaalah ! Dia ne agak Sporting ! ketawaaa dia , fuhhhhhh ... Gegar bangunan ! HAHAHAH! jgn lah kmu TIPU bdk ne . Cepat tawar HAtii ! tinggal kat BEREK Polis . Samaaa . dia ne slalu tmn aku pi UK . Perngai kmi sma ! apa yg dia suka , tu lah aku suka . Apa yg dia x suka , aku pun x suka . Budak ne obses dgn FULL CAP ! LOL . kami slalu gaduh :) kan fyqah ? HAHAHA!


budak ne nama dia Nur Asmaida . kami rapattt ! tpi skrg dia dah pindah pi Bongawan . Budak ne slalu tmn aku jalan2 . Dia ne sporting ! xbanyak aku tau tntang diaaa . Soryy long :)


cantek x bdk ne ? Of courseee ! nama dia Nurain Nabilah . bdk ne mmg 1 kepala sma aku . dia ne agak MONTEL ! kmi mmg Rapat . Tpi sejak masuk form 1 ne , jarang jumpa . tu pun sabtu ahad jak . Kenal dia sejak tahun ............ emmm , lupa laaa . Lama sdh tuh . Tinggal kat berek polis jugaaa . budak ne agak gila2x sikit ! Baikkk . Cantikkk . byk lagi laaaa . 


Lawaaa kan budak ne ? Siti Sarah Syahmina nama diberi :) Jealous tahap gila dgn PIPI diaaa . :P  bdk ne TINGGI . sma mcm aku . HAHAHA! TAKEN okee . by A :P Dia ne agak ganas dan GILA ! bdk ne klo kmu nda kenal . Fuhhhh , jgnlah buat dia pns . Klo dia memaki , Walaweyhhhh , mmg POWER . kmi slalu b'gosip . HAHAHAH . Budak neh xsuka bdk gedikxxx ! mmg ANTI . kan Sarah ? :')



Cuteee kan ? bagi aku , sgt10000000x ! Norfaradiana :) TAKEN by Mohd Izzat . HAHAH! bdk neh aku knal sjk masuk form 1 . kelas AGAMA bebb . sma ngan bdk Sarah tuh . bdk ne mmg sporting ! dia ne pendiam tau . yakaaa? boleh lah . HAHA! bdk ne TEMBAM :) cuteee bebeh ! baik , baik , baik . hahah!  byk lagi lah . fara neh sekepala sma sarah .



hencem ka? boleh lah :P HAHAHA! nama diberi Nik Ahmad Iqbal . TAKEN by FYQAH ! jgn cuba2 mau Rampas okeyh . pacah kepala . HAHAHA! bdk ne aku knal sejak darjah 4 . anak CIKGU . skrg form 2 . kelas dia kat sblah klas aku jerr . HAHA! bdk ne mmg lucu . sporting? adalah sikit . apa lagi aaa ? bdk ne baik . my BESTIE a.k.a my ATUK . haha :D



Cute kan bdk ne? HAHA! dia ne bestie aku ! kecik ja bdk ne . Kenal dia sjk form 1 . Budak ne mmg sporting Abis ! Ketawaaa dia . mmg kuat laaa . HAHAHA! lucu bah bdk ne . klo dia ketawa , mmg lucu . bdk ne mmg PUTIH . oh yahh , nama dia Mohd Azdhann Shah . dia ne baik , lucu , cute , byk lagi lah . hahaha!




t'tinggal lak bdk montel ne :)) bdk ne nama dia Syamimi Syaza . Montell beb! aku knal dia sejka tadika lagi . Lama kannnnnnnnnn ??!!! dia ne sporting ! Baikkk . COMEL !!!!!! bdk ne slalu blanja aku . hahahaha! tinggal kat berek polis . family aku ngam family dia rapattt okeh :)


Diri Ku :)

nak tgk muka aku x ? bidakkkk bah !



What i say ? buruk kan ? xpeeeeeee . Ciptaan Tuhan *mcm kmu tuh lawa sgt* HAHAHA! nama diberi Farisha Natasha . I Love My Name <3 Dilahirkan pada 22 April 1998 . smua nombor genap kann ? HAHA! in Love with Purple ! walaupun xbnyak brg warna purple . Tinggi ! In Love with Mr.R :) UPSR ? 4A 1B . eng B ! derrr ==' SMKL . 1 Harmoni . I <3 class tuh . my attitude ? SENSITIVE ! mata aku ne mmg ORIGINAL jeling org aa . bukan sngajaaa . mmg sdh DIJADIKAN bgitu . Sgt syg dgn org yg SAYANG sy :) xbrapa suka pkai bju SKOLAH . HAHAHAH! benci dgn urg TAPUJI . HAHAH! soryyy :) itu perangai sy okeh . bkn kau . jdi tapayah mau maki2x :'D



permalink | 0 comments (+)


« BACK FORWARD »